طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای و طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای و طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت

طراحی سایت

اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک وب سایت راه بیاندازید و می خواهید طراحی وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت بسپارید باید بدانید که شرکت برای طراحی سایت شما به اطلاعات زیادی احتیاج دارد و شما نیز باید بدانید از طراح وب سایت چه انتظاراتی دارید ، باید قبل از صحبت کردن با شرکت طراحی سایت ، بر اساس بودجه خود برنامه ریزی کنید ، بهتر است نمونه کار طراحی سایت شرکت را نگاه کنید و از آن ها بخواهید تا با دیگر مشتریان وب سایت شان که از قبل با آن ها کار کرده اند، صحبت کنید و طراحی های شان را بررسی کنید.

هدف بیشتر طراحان وب ، ساخت سایتی جذاب ، کارآمد با دسترسی آسان است که نیازمند طرحی خوب از گرافیک ، ساختاری ساده و مرسوم ، قالبی مناسب و منطقی و مطالبی گیرا می باشد.

کاربران بر اساس ظاهر و سرعت یک وب سایت تصمیم می گیرند که در سایت بمانند یا به وب سایت دیگری بروند ، طراحی وب سایت اصولی می تواند حس اعتماد را به کاربران القا کند که نیاز مسلم هر فعالیتی است .

طراحی وبسایت باید بگونه ای باشد که کاربرد ، فدای زیبایی ظاهری نشود ، بطوریکه سایت شلوغ و پر رنگ و حاشیه نباشد و رعایت اصول ترکیب بندی و رنگ بندی متناسب با متون و خوانا بودن محتوای ارائه شده در نظر گرفته شود.

ساختار سایت باید ساده ، قابل فهم و منطقی باشد و کاربر اطلاعاتی که می خواهد را در سایت پیدا کند ، از آنجایی که ساختار شکنی های غیر متعارف و پیروی نکردن از یک قاعده مشخص باعث سردرگمی مخاطب می شود باید در طراحی سایت ، چارچوب و قالب وب سایت در همه صفحات سایت یکسان باشد.

شرکت طراحی سایت ویژگی های عمومی برای طراحی وب در نظر میگیرد :

وبسایت طراحی شده منطبق با فن آوری موتورهای جستجو به ویژه Google باشد ، دسترسی آسان و دقیق کاربر به اطلاعات در طراحی گرافیکی صفحات با توجه به برآوردن نظر کارفرما در طراحی گرافیکی باشد ، برای به روزرسانی و توسعه وب سایت در آینده برنامه و اصولی در نظر گرفته شده باشد که این کار با سرعت و به راحتی انجام شود . سایت دارای امکانات عمومی مانند آمار بازدیدکنندگان ، نقشه سایت ، فرم نظرخواهی ، افزودن به آدرس های برگزیده ، ارسال صفحه به دوستان ، خروجی چاپ و RSS باشد.

در طراحی سایت باید از یک سری کارها خودداری شود مانند استفاده از تصاویر گرافیکی با حجم زیاد و بالعکس با حجم فوق العاده کم و تعداد بالا ، استفاده از تعداد زیادی فایلهای فلش انیمیشن ، لینک های نامرتبط و لینک های شکسته ، انتخاب رنگ نا مناسب ، وجود اشکالات املایی و دستوری و استفاده از متن های خیلی بلند و خیلی کوتاه ، استفاده  از صداهای خودکار در صفحات ، وجود فضاهای خالی در قسمت های مختلف ، تعداد بالای بنرهای تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی ، سرعت پایین هاست و کندی بارگزاری صفحات مختلف سایت .

این نکته را بدانید که طراحی سایت شما دقیقاً نشان دهنده کسب و کار شما می باشد ، زیرا هر آنچه که شما به صورت آنلاین انجام می دهید، وقت ، هزینه و تلاش شما را نیز صرف می کند. یک شرکت طراحی وب نیاز سنجی ، آنالیز رقبا ، طراحی قالب سایت ، مهندسی اطلاعات ، برنامه نویسی ، ارتقا رتبه طراحی سایت و تست نهایی را بر عهده دارد و در نهایت طراحی وب سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه را ارائه میدهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.